Joroisten Taiteovi Oy täyttää vaativien asiakkaiden erityistoiveet

Inlook on vuonna 1967 perustettu suomalainen sisärakentamiseen keskittynyt palvelukonserni. Heidän yksi päätoimialansa on sisäkattojen ja -seinien urakointi, niihin liittyvien tuotteiden markkinointi sekä kokonaisvaltainen sisärakentaminen. Asiakkaina on mm. rakennusliikkeitä ja kiinteistönomistajia. Henkilökuntaa Inlook -konsernissa on lähes 500, joista osa työskentelee ulkomailla sijaitsevissa yksiköissä.

Joroisten Taiteovi Oy toimittaa Inlookille sekä siirtoseiniä että asennuspalveluita. Inlookilla jo reilut 30 vuotta työskennellyt myyntipäällikkö Harri Havukainen on tehnyt yhteistyötä Joroisten Taiteovi Oy:n kanssa noin kymmenisen vuotta.
Perheyrityksenä toimiva Joroisten Taiteovi Oy on Inlookille sopiva yhteistyökumppani:
—Jorolla joustetaan tilanteiden mukaan, toiminta on jouhevaa ja asioista on helppo sopia, Havukainen sanoo.

Inlook

Haastavatkin projektit viedään loppuun saakka

Yhteistyön yhdeksi tärkeimmistä kulmakivistä Havukainen nimeää luotettavuuden. Käytännössä se näkyy toimintana, joka vähentää toimeksiantajan stressiä aikatauluista. Rakentamisessa eteen tulee välillä yllättäviä tilanteita, joissa tarvitaan ongelmanratkaisukykyä. Havukaisen mukaan Joron ammattilaiset ovat löytäneet ratkaisut nopeasti ja aikatauluja on kyetty sovittelemaan uudestaan. Kaikki projektit on viety aina loppuun saakka. Myös laadullisista vaatimuksista ollaan tarkkoja.
—Työn tilaajana meidän pitää olla varmoja siitä, että tuotteet ovat sellaisia, mistä olemme sopineet. Joron tuotteissa on tarkka kädenjälki, mikä vapauttaa aikaa meiltä. Meidän ei tarvitse olla koko ajan tarkkailemassa, tehdäänkö työt sovitusti, Havukainen kertoo.

Pitkä yhteistyö helpottaa molempien kaupankäyntiä

Kun alihankkijan kanssa ollaan tekemisissä, Havukaisen mukaan parasta tulosta syntyy nimenomaan pitkän yhteistyön myötä.
—Kestää aikansa, että oppii tuntemaan alihankkijan tuotteiden erityispiirteet, toimintatavat ja myös ihmiset, jotka siellä työskentelevät.
Pitkästä yhteistyöstä hyötyvät molemmat yritykset: Asiakas oppii tuntemaan alihankkijan palvelut ja osaa näin palvella paremmin loppuasiakasta. Alihankkija pystyy puolestaan ja kehittämään tuotteitaan siihen suuntaan, mihin yhteistyökumppani haluaa.

Testattu tuote vakuuttaa asiakkaan

Joro tarjoaa tuotteistaan faktatietoja, josta käy ilmi tuotteiden ominaisuudet. He testaavat omia tuotteitaan jatkuvasti. Tämä on Havukaisen mukaan tärkeä seikka, kun valitaan kohteeseen parhaiten soveltuvaa tuotetta.
—Meidän on helpompi myydä tuotteita, jotka on testattu. Kun rakennetaan uutta, kaikki haluavat olla varmoja siitä, että tuotteet ovat sovitun mukaisia. Testattu tuote antaa vakuuden siitä, että se toimii ja kestää käyttöä.